یکشنبه ۱۳۹۹/۰۷/۰۶

 

چکیده: هدف این مقاله، ارائه گستره‌ی تغییرات ریخت‌شناسی مدل‌های کسب‌وکار در سازمان‌های امروزی است که در دهه‌های اخیر، به دلیل توسعه عظیم فناوری در چارچوب مفهوم "تحول دیجیتال" صورت‌گرفته است. در سال ۲۰۰۰، یک مفهوم زیربنایی مدل کسب‌وکارِ تقویت‌شده، به همراه یک مجموعه برش زمانی عمومی به عنوان مبنایی برای نمایش تغییرات، مورد استفاده قرار گرفت. عناصر کلیدی مدل کسب‌وکار و محرک‌های تحول آن‌ها برای دوره‌ی قبل و بعد از این تاریخِ اندازه‌گیری، به شکل ساختاریافته‌ای ثبت و تفسیر شده‌ و نتیجه‌گیری‌های عملی و حوزه‌های پیشنهادی برای ادامه تحقیق، ارائه شده‌است.

 

برای دانلود مقاله کلیک کنید 

 

 

 

 
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید